hotel!!!!

19 juli 2015 - Fusignano, Italië

Een hotel in ravenna met!!!! airco. wij zijn wel erg warm geworden samen, zo niet heet. Natuurlijk nergens last van want je bent een kerel of niet, maar dit is wel heel aangenaam.Vandaag prachtige mozaieken gezien, voor Herman de eerste keer,voor mij de tweede, maar met mijn geheugen was het ook weer de eerste.Zo mooi, bekijk de plaatjes als het lukt. ontroerend mooi ( ja als je ouder wordt , wordt je ook emotioneler)

we doorkruisten de povlakte en er waren ook andere nederlanders di het plat en heet vonden. wij konden uitleggen, dankzij onze academische achtergrond dat het dus de po-vlakte is . knap toch, niet voor niks zo een opleiding  en we genoten Voor de wind 22 km/uur en heerlijk vlak. dan is hetnet of je superkan fietsen

Ik zie weer tegen de apenijnen op.Herman natuurlijk niet.Fijn , we veranderen ook niks. ik blijf tobben en hij blijf voor de oplossing en niet miepen.. een goed team wat elkaars beperkingen weet. zo leest hij deze log nooit, dus ik kan schrijven wat ik wil.  en omdat hij toch niet leest : het is hartstikke leuk om dit wer met zijn tweeen te doen. Morgen nog naar het allermooiste mozaiek in st appolinario en dan op naar Assissi een volgend hoogtepunt.

er valt enorm veel te genieten superleuk

bert

1. Vera:
    19 juli 2015
    Superleuk Bert! Alleen de foto's van je kilometerteller worden steeds onscherper. Geniet van de komende kilometers! Groet Vera (van Duveke)
  2. Annegreet:
    19 juli 2015
    Jongens geweldig. En pas op Bert, hij leest je blog waarschijnlijk als we weer thuis zijn om na te kunnen genieten. Super dat jullie het zo leuk en goed hebben samen. Succes morgen met de volgende etappe en wij verheugen ons op de aankomst op het st pieterplein in Rome.
  3. Els:
    Knap weer hoor, heren.
    Mocht je langs Spoleto komen, Hans ligt op chirurgia, piano 1 in stanza 10 van Ospedale civile San Matteo degli Infermi, Via Loreto 3.
    Succes met de klim
  4. Els:
    Knap weer hoor, heren.
    Succes met de klim
  5. Gert:
    Super goed!
    Een snelle wiki leerde me dat het hoogste punt van de Apennijnen de Corno Grande met 2912 meter is...
    succes en veel plezier :)
  6. Matthijs de Hoog:
    20 juli 2015
    Stief klimmetjes, maar jullie kunnen het. Aan de andere kant wacht de beloning :-)
  7. Marc:
    20 juli 2015
    Italië lijkt een kwelling te zijn voor menigeen, met dit verschil dat jullie die vrijwillig hebben opgezocht. En dan volgt de voldoening over jullie prestatie. En een biertje. Succes en prudentie met klimmen en dalen. Marc
  8. Henk:
    20 juli 2015
    Wij zijn en blijven onder de indruk van jullie prestatie, vooral die van Bert, want uit de berichtgeving begrijpen we dat de Herman in het verhaal het een makkie vindt. Het lijkt ons een wonderlijk duo. Doet denken aan Cervantes op de fiets.
    Strekte met de volgende klim!
    Ada en Henk
  9. Karlien:
    21 juli 2015
    Geweldig, zo n inspanning van het lijf en ontspanning van het hoofd. En dan weer openstaan voor mooie dingen, super!
  10. Roel:
    21 juli 2015
    Veel herkenning in je Blog Bert! Bij Asissi nog een stevig klimmetje ( het blijft een pelgrimstocht) verder naar Rome is een makkie. Hebben jullie nog een rustdag ingelast? Wij wel, en het klopt dat je dan pas echt last van de hitte krijgt. Nog tijd voor de stigmata van Franciskus? Of ook gekozen voor de agroturism aan de voet van die vreselijke klim.? Succes!