de een na laatste

22 juli 2015

ja het is al weer bijna zover dat dit boeiende verslag zijn einde krijgt. Wij zijn inmiddels in Assisi beland . ik stuur een plaatje mee van onze vriend Fransiscus, die van de erfenis van zijn vader afzag. heb ik in elk geval niet gedaan, maar misschien een idee voor de trouwe lezers/essen. Hij begroette ons met een donderpreek(bui) , maar helaas is het erna weer even lekker warm. we hebben weer flink doorgefiets de laatste dagen. vanaf Ravenna, waar we echt onder de indruk waren van de geweldige mozaieken naar de  adrtiatische zee en vervolgens het binnenland in om de eerste 300 mtr hoogte te verkrijgen. 105 km we zijn trots en dan weer in de tent p een camping met alleen maar hollanders en 1 pool.( ja eiske er zijn veel van dat soort campings)Een van die hollanders bleek  de publicaties Herman als oud onderzoeker over hierarchie bij koeienligstallen goed te kennen en was blij zo een beroemdheid te ontmoeten. Ik hield er twee glazen wijn aan over, best een goed resultaat

o ja we zijn de rubicon overgegaan. nou dat caesar dat moest vermelden. zo een... riviertje dat deden we zo. De apenijnen waren andere koek en die verorberden we de volgende dag. weer een camping met oa een nederlander die sinds mei met een of andere trekkar op pad is naar Rome. Alle respect, ook voor jou Karlien,maar ik ben blij dat ik rij .

Zoals jullie merken heb ik geen nieuwe recepten voor de avondmaaltijden meer toegevoegd. zie mijn kookboek dat het komende jaar zal verschijnenWe; in elk geval ik, maar ik vermoed Herman ook worden wel meer moe van de hitte en het stijgen en dalen. en dan hebben we het grote geluk van veel wind mee. dat is ook fijn want dan ruik je je voorganger bij het fietsen niet zo. we hebben nog 3 dagen te gaan. dan wil ik de weegschaal wel eens zien......

veel groeten van ons beiden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Thijs:
    22 juli 2015
    Wat een kanjers zijn jullie . Ben je zoveel. Afgevallen ?
  2. Marijke:
    22 juli 2015
    Laatste stuk mannen! Wat een prestatie weer!! Succes met de laatste kilometers! Liefs
  3. Roeli:
    22 juli 2015
    Lekker strandweertje... Tot over een paar dagen!
  4. Annegreet:
    22 juli 2015
    Helemaal eens met Thijs en Marijke. Kanjers zijn jullie. En geniet maar van de recepten in de restaurants. Hebben jullie verdiend. Nog 3 nachtjes slapen en dan zien we elkaar op het st pieterplein. Wij verheugen ons er op. Veel plezier in assissi en tot morgenavond. Lfs
  5. Annegreet:
    22 juli 2015
    Ik heb een reactie gegeven maar zie hem niet. Maar ik mvind jullie kanjers en verheug met op jullie aankomst op het st pieterplein. 3 1/2 week is toch wel lang. Geniet nog jullie laatste dagen. En Herman leuk dat je o beroemd bent. geniet van assissi, tot morgenavond. Lfs xxx
  6. Maarten:
    22 juli 2015
    Bravissimo! Bij de Tour de France vallen ze bij bosjes uit, en jullie zijn nog eerder aan in Rome dan zij in Parijs. Gaan jullie nog op audiëntie bij de paus, of verkies je een medaille van de burgemeester van Rome? Succes met de laatste kilometers.
  7. Roel:
    22 juli 2015
    De laatste camping voor Rome bied ook veel vermaak voor de Nederlandse jonge toerist. Ben benieuwd of jullie daar ook nog belanden. Phyllis wilde daar niet meer weg. Succes met de laatste loodjes. En doe de paus de groeten.
  8. Albert:
    22 juli 2015
    Wat een fijne dag weer voor jullie. Ja, Nederlanders klitten bij elkaar want ze hebben allemaal dezelfde reisgids. Hou het nog even lekker vol. Groet ook van Brenda
  9. Gert en Con:
    22 juli 2015
    Geweldig,met deze hitte en goed gemuts blijven. Op st. Pieter, tweede deur rechts, aanbellen en dan doet hij open.
    Nog even volhouden heren en dan aan de prosecco.
    Ait vedan
  10. Anneke Sanderse:
    23 juli 2015
    Succes met de laatste dagen. Ik ben diep onder de indruk van jullie prestatie en geniet van de verhalen. Groeten Anneke
  11. Henk:
    23 juli 2015
    Sterkte op die balans: ik hoop dat er nog iets aan pondjes van jullie over is.
  12. Bert van der Heijden:
    23 juli 2015
    Wow, alle respect. Het is in Milaan zooooo heet. Morgen arriveer ik in Rome met mijn palmbladeren.
    Inderdaad. Ait vedan. See you soon.