naar Venlo

1 juli 2015 - Voorburg, Nederland

Om het gemakkelijk te maken gaan we vanmiddag naar Venlo met de auto . Zo sla je 150 km stuk zonder inspanning.morgen om 8 uur op de fiets richting Roermond en na  St Odielienberg de grens over. we fietsen langs de Ruhr en het ziet eruit als een mooie etappe. De tassen zijn gepakt. Ik heb totaal 20 kg bagage ;Herman meer , want hij heeft de tent ( hij is ook sterker toch!). De stemming is super en de conditie goed. het wordt heet de komende dagen .....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annegreet:
    1 juli 2015
    Super, nog 1 nachtje slapen en dan gaan onze helden op pad. En vanavond nog even de bloemetjes buiten zetten met Janny en Annegreet. :-) en morgenochtend om 8 uur zwaaien we ze uit.
  2. Tessy:
    1 juli 2015
    Rijd vandaag in Venlo nog langs huize Avila gelegen aan het Wilhelminapark, niet ver van de Maas. Het huis, gebouwd aan het begin van de vorige eeuw, behoort tot een van monumentale panden die Venlo rijk is. Vergeet verder het Roomhuisje niet, het Schinke manneke, het weeshuis en zeker niet het stadhuis, alle gelegen in de binnenstad.
    Wij wensen jullie nog veel toeristische attracties toe.
    Mooie fiets trouwens! Kom je vast heel ver mee.
    Tessy
  3. Henk:
    1 juli 2015
    Goede reis! Neem vooral nog 20 kilo aan spaflesjes mee, die je vannacht in de freezer legt, voor de eerste paar km.
  4. Jan Baas:
    Succes met deze Giro d'Italia! Groeten ook van Jenny
  5. Roeli:
    1 juli 2015
    Helden! Succes morgen met de start van jullie prachtige reis op de fiets. Tot over drie weken
  6. Maarten:
    Op naar de Via Appia! Veel succes, Maarten
  7. Karlien:
    1 juli 2015
    Lieve mannen, een fantastische reis gewenst, fiets, lach, droom, dag, zweet, zing en bewonder!
  8. Annegreet:
    2 juli 2015
    Herman en Bert vanmorgen om 08.00 uitgezwaaid. Ze waren er helemaal klaar voor. Gisteravond nog hele gezellige avond gehad. Lieve heren, geniet en pas goed op elkaar.
  9. Roel:
    succes mannen!
  10. Ab en Els:
    2 juli 2015
    veel plezier en hou ons op de hoogte kanjers!!
  11. Rita:
    3 juli 2015
    Heel veel succes en geniet!
  12. Marc:
    6 juli 2015
    Eindelijk weer eens een Tour waarbij er een Nederlandse winnaar uit de bus kan komen. En dan bedoel ik niet de bezemwagen. Houdt jullie taai in de warmte!